La Linea

  • 1122 BCE

    O ABACO

    O ABACO
    O dispositivo de cálculo máis antigo que se coñece é o ábaco.Co transcorrer do tempo inventouse o ábaco portátil o cal consistía
    nunhas boliñas ensartadas nun cordón que a su vez se fixaban nun soporte
    de madeira.O uso do ábaco estendeuse por toda Europa ata a Idade Media, pero cando os árabes implantan
    o sistema de numeración decimal o uso do ábaco comezou a declinar.
  • MECANISMOS DE ENGRENAXES: PASCAL

     MECANISMOS DE ENGRENAXES: PASCAL
    Leonardo Da Vinci, foi quen trazou as ideas para
    unha calculadora mecánica. Século e medio despois, o filósofo e matemático Blaise Pascal, inventou e construíu
    en 1.642 un mecanismo (a pascalina) a cal utilizaba para realizar operacións
    aritméticas.Foi a primeira calculadora o bastante
    segura como para ser lanzada ó mercado.A pascalina avultaba algo menos que unha caixa de zapatos e era baixa e alongada.
  • MECANISMOS DE ENGRENAXES: LEIBNITZ.

    MECANISMOS DE ENGRENAXES: LEIBNITZ.
    No ano 1.671 o matemático Alemán Wilheim Leibnitz, deu un gran paso cara o
    perfeccionamento das máquinas calculadoras. Leibnitz creou unha máquina que podía sumar, restar,
    multiplicar e dividir, utilizando os principios esbozados por Pascal de realizar a multiplicación e
    división mediante a adición e a subtracción
    repetida.
  • A PRIMEIRA TARXETA PERFORADA

     A PRIMEIRA TARXETA PERFORADA
    O tear de tecido, inventado en 1801 polo Francés
    Joseph-Marie Jackardusado aínda na
    actualidade, contrólase por medio de tarxetas
    perforadas. As tarxetas perfóranse estratexicamente e
    colócanse en secuencias para indicar un deseño de tecido
    en particular.
  • A MAQUINA ANALÍTICA DE BABBAGE

     A MAQUINA ANALÍTICA DE BABBAGE
    Para moitos especialistas a historia da informática empeza con Charles
    Babbage,En 1.834 Babbage deseñou unha máquina á que chamou "máquina
    analítica"sta máquina era totalmente mecánica, estaba formada por
    engrenaxes, pancas e outros tipos de mecanismos.Deseñouse para realizar
    calquera tipo de operación aritmética e enlazar varias destas operacións
    entre si, co obxectivo de resolver calquera problema aritmético.
  • ADA LOVELACE

    ADA LOVELACE
    En 1.843 Lady Ada Augusta Lovelace suxeriu a idea de que as tarxetas
    perforadas se puideran adaptar de xeito que permitiran que a calculadora de
    Babbage repetira certas operacións. Polo que algunhas persoas consideran a
    Lady Ada Augusta Lovelace como a primeira programadora. Na súa
    memoria púxose en 1.979 o nome de ADA a unha linguaxe de computación.
  • ENIAC

    ENIAC
    Primeira computadora dixital electrónica na historia, non foi un modelo de
    produción, senón unha máquina experimental. Tampouco era programable no sentido actual.Tratábase dun enorme aparato que ocupaba todo un soto na universidade
  • AS CALCULADORES DE RELÉS: MARK I

    AS CALCULADORES DE RELÉS: MARK I
    En 1.944 construíuse na Universidade de Harvard a primeira calculadora universal, a cal
    empregaba relés e elementos mecánicos. Esta calculadora recibiu o nome de Mark I e era o soño de
    Babbage feito realidade: unha calculadora mecánica automatizada.
  • EDVAC

    EDVAC
    En 1945 Von Neumann suxeriu que o sistema binario fora adoptado en todos
    os ordenadores, e que as instrucións e datos foran compilados e almacenados internamente no
    ordenador, na secuencia correcta de utilización
  • PRIMEIRA XENERACION DE ORDENADORES

    PRIMEIRA XENERACION DE ORDENADORES
    Estaban construídos con electrónica de válvulas (tubos de baleiro), programábanse en linguaxe de máquina, usábanse tarxetas perforadas para entrada e saída de datos e tiñan almacenamento de datos en cintas magnéticas.
  • UNIVAC

    UNIVAC
    O primeiro ordenador comercial de gran escala foi o UNIVAC, Universal
    Automatic Computer, americano, de 1951, que era programado activando cerca de 6.000
    chaves e conectando cables a un panel.
  • A intelixencia artificial.

    A intelixencia artificial.
    A Intelixencia Artificial (IA) e a combinación de algoritmos planteados co propósito de crear máquinas que presenten as mesmas capacidades co ser humano. Una tecnoloxía que todavía nos resulta lexana e misteriosa, pero que desde fai uns aos está presente no noso día a día a todas horas.
  • PROCESO DE DATOS CON TARXETAS PERFORADAS: HOLLERITH

     PROCESO DE DATOS CON TARXETAS PERFORADAS: HOLLERITH
    No ano 1.957, xorde a idea de automatizar o censo da poboación, debido a que a última vez que
    se realizara, tardáronse uns sete anos para obter os resultados finais. O goberno dos Estados Unidos decide convocar un comité que se encargue da
    realización de dito proceso. Presentáronse tres propostas, adxudicándose o traballo a Herman
    Hollerith, o cal aplicou o principio das tarxetas
    perforadas para o almacenamento de datos. Este sistema permitiu completar o
    censo en tres anos.
  • SEGUNDA XERACIÓN DE ORDENADORES

    SEGUNDA XERACIÓN DE ORDENADORES
    O descubrimento do transistor trae como consecuencia a diminución dos costos dos
    ordenadores, a diminución de tamaño e rapidez. Por iso, as computadoras da segunda xeración son
    máis pequenas e consumen menos electricidade que as anteriores. A forma de comunicación con estas
    novas computadoras é mediante linguaxes máis avanzadas que a linguaxe de máquina, e que reciben o
    nome de "linguaxes de alto nivel" ou linguaxes de programación.
  • O computador IBM 1401

    O computador IBM 1401
    Estaba construído con transistores e utilizaba tarxetas
    perforadas. Demostrou ser unha computadora de propósito xeral e 12.000 unidades foron vendidas,
    facéndoa a máquina de máis éxito na historia da computación. Tiña unha memoria de núcleo
    magnético de 4.000 carácteres (despois estendeuse a 16.000 carácteres).
  • TERCEIRA XERACIÓN DE ORDENADORES

    TERCEIRA XERACIÓN DE ORDENADORES
    As computadoras da terceira xeración emerxeron co
    desenvolvemento dos circuítos integrados (pastillas de silicio descubertos
    en 1958 por Jack Kilby) nas cales se colocan miles de compoñentes
    electrónicos, nunha integración en miniatura. As computadoras novamente
    fixéronse máis pequenas, máis rápidas, desprendían menos calor e eran
    máis eficientes enerxeticamente.
  • IBM 360

    IBM 360
    Unha das primeiras
    computadoras comerciais que usou circuítos
    integrados, podía realizar tanto análises
    numéricos como administración ou
    procesamento de arquivos. As computadoras
    traballaban a tal velocidade que permitían
    utilizar máis dun programa de forma simultánea.
  • INTERNET

    INTERNET
    A rede de internet xurde dun proxecto militar, o proxecto ARPANET,
    desenvolto en Estados Unidos. Nos anos posteriores comezan a unirse á rede
    algunhas empresas e institucións educativas, chegando a ser máis de 200 en 1981
  • CUARTA XERACIÓN

    CUARTA XERACIÓN
    Unha, por non dicir a máis importante das contribucións da
    cuarta xeración de computadoras, é o microprocesador, que permite
    concentrar todos os circuítos básicos do ordenador nun solo circuíto
    integrado. Hoxe en día
    as tecnoloxías LSI e VLS permiten que centos de miles de compoñentes
    electrónicos se almacenen nun “chip”.
  • Intel 4004

    Intel 4004
    Creouse orixinalmente para unha
    calculadora, e resultaba revolucionario para a súa
    época. Contiña 2.300 transistores nun
    microprocesador de 4 bits que solo podía realizar
    60.000 operacións por segundo.
  • QUINTA XERACIÓN-SEXTA XERACIÓN

    QUINTA XERACIÓN-SEXTA XERACIÓN
    As aplicacións esixen cada vez unha maior capacidade de procesamento e almacenamento de
    datos. Sistemas especiais, sistemas multimedia , bases
    de datos distribuídas e redes neutras, son solo algúns exemplos desas necesidades.
  • COMPUTACIÓN CÚANTICA

    COMPUTACIÓN CÚANTICA
    Esta rama de la informática se basa en los principios de la superposición de la materia y el entrelazamiento cuántico para desarrollar una computación distinta a la tradicional. En teoría, sería capaz de almacenar muchísimos más estados por unidad de información y operar con algoritmos mucho más eficientes a nivel numérico, como el de Shor o el temple cuántico.
  • O internet das cousas ( IoT)

    O internet das cousas ( IoT)
    Se refire á red colectiva de dispositivos conectados e á tecnoloxía que facilita a comunicación entre os dispositivos e a nube, así como entre os propios dispositivos.
  • Intel e AMD

    Intel e AMD
    Entre ambas empresas
    cobren case a totalidade das necesidades da informática
    en ámbitos como o fogar, a oficina e a industria.
    Puxeron no mercado CPUS con velocidades e
    rendementos imposibles de imaxinar tan só unha
    década atrás
  • Últimos dispositivos e utilidades

    Últimos dispositivos e utilidades
    Agora hai moitos dispositivos como videoconsolas para entretemento, ordenadores ou portatiles para moitas cousas como traballar ou entretemento e os moviles pra comunicacion entretemento...
  • O FUTURO: O ORDENADOR CUÁNTICO

    O FUTURO: O ORDENADOR CUÁNTICO
    Estase a traballar na construción de ordenadores cuánticos. Isto representa un gran paso en
    relación ó actual proceso de fabricación de “chips” de silicio que, segundo os especialistas, debería
    alcanzar o máximo da súa limitación física de procesamento de datos nos vindeiros 10 ou 20 anos. Nos ordenadores cuánticosos bits son estados cuánticos da materia que poden ser ceros e uns ao mesmo tempo.