Historial do Cinema

By aruibal
  • Primeira proxección exhibida ao público (IrmánsLumière)

    Primeira proxección exhibida ao público (IrmánsLumière)
    Tivo lugar en París coa proxección da saída duns obreiros dunha fábrica de Lyon. Foi gravada polos irmáns Lumiére, que nun ano grabaron 500 películas.
  • Imaxes a Cor (León Gaumont e Alice Guy)

    Imaxes a Cor (León Gaumont e Alice Guy)
    Nestes primeiros filmes había unha importante presenza de técnicas teatrais, e posteriormente incorporouse tintura por
    primeira vez, permitindo que as imaxes fosen a cor.
  • Charles Pathé creo a primeira empresa completa da industria do cine

     Charles Pathé creo a primeira empresa completa da industria do cine
    Irmáns Pathé, foi a primeira empresa en combinar a producción, distribución e exhibición. Aún funciona en la actualidad. Tamén intentou sen éxito reproducir as primeiras películas con son.
  • Georges Mèliès, o primeiro artista do cine

    Georges Mèliès, o primeiro artista do cine
    Foi o precursor dos efectos especiais e creo historias de fábulas infantís e relatos fantásticos, grazas aos que aínda hoxe é lembrado como O mago do cinema.
    Entre elas estiveron Viaxe á lúa (1902) e A viaxe imposible (1904), inspiradas nos libros de Julio Verne.
  • Edion da os primeiros pasos

    Xa en 1902, Edison deu os primeiros pasos cara ao rexistro de
    audio e imaxe á vez, aínda que con moi pouca calidade aínda.
  • Cronófono de León Gaumont

    Cronófono de León Gaumont
    Comezou a albiscarse a posibilidade de incluír son nos filmes
  • Creación dunha nova linguaxe artística, David W. Griffith

    Creación dunha nova linguaxe artística, David W. Griffith
    David W. Griffith Cineasta estadounidense, autor do Nacemento dunha nación (1915), un filme mudo que relataba a fundación dos Estados Unidos e que foi a primeira superproducción fílmica da historia. Empregou por primeira vez planos alternados e non fixos, unha cámara móbil, planos e tomas totais ou parciais e outros cambios que fundaron parte do modo de facer cinema que aínda entendemos.
  • Sergei Eisenstein outro pioneiro cineasta.

    Sergei Eisenstein outro pioneiro cineasta.
    Cineasta da Unión Soviética cuxa obra clave é O coirazado Potemkin (1925), filme mudo que narra o motín dentro dun acorazado zarista en plena Revolución de Outubro. É considerada a mellor película da historia e é das máis estudadas do cinema, dada a súa técnica de montaxe, que fixo escola desde entón. É o primeiro filme en usar imaxes chocantes para xerar unha reacción emocional na audiencia.
  • Fin do cinema mudo, O cantor de Jazz de Warner Brother

    Fin do cinema mudo, O cantor de Jazz de Warner Brother
    primeira longametraxe sonora foi posible, a través da sincronización dun disco reproducido ao mesmo tempo que o filme.
    Esta primeira película sonora foi O cantor de Jazz da Warner Brothers en Estados Unidos
  • Primeira longametraxe a cores: On with the Show!

    Primeira longametraxe a cores: On with the Show!
    1915 apareceu Technicolor, unha compañía que traballou durante anos na produción de sistemas fílmicos a base de cores primarias, que permitiron inicialmente inserir secuencias de cor en filmes de branco e negro. Recentemente en 1929 proxectouse a primeira longametraxe a cores: On with the Show!
  • Incorporanse as tres cores primarias

    Incorporanse as tres cores primarias
    Foi empregado por Disney nas súas animacións. Finalmente este sistema foi substituído en 1950 polo proposto pola empresa Eastman Kodak, moito máis sinxelo e eficaz.