Whatsapp image 2020 10 29 at 11.09.38

Lucía's limelines

El dia que vaig néixer

Vaig néixer a la Clínica Sagrada Família, que està a Barcelona. El dia 31/07/2007.

Quan vaig començar a caminar.

Les meves primeres passes van ser a l'estiu del 2008, al poble del meu avi, Veguellina de orbigo, Lleó. Més o menys a l'any i una mica menys d'un mes de néixer.
  • Period: to

El primer dia a l'escola bressol.

Al setembre any 2008, va ser el meu primer dia a l'escola bressol, vaig anar a la Petjada, Arenys de Munt.

El casament dels meus pares

El 13 de setembre del 2008, els meus pares es van casar. Van celebrar la seva cerimònia a Mas Grau, una masia d'Arenys de Munt.
  • Period: to

El meu primer dia a l'escola.

El setembre del 2010, vaig començar P3, a l'escola Sobirans.

El meu primer cop en avió.

A l'hivern del 2011, vaig agafar el meu primer avió, vaig anar a Disneyland París. Amb els meus pares, els meus tiets, la meva àvia i la meva germana bessona, la Clara.

El meu cosi

El 19 de febrer del 2012 va néixer el meu cosí Nolan, el vam anar a veure a l'hospital de Girona.

La meva nova casa, Vallfogona.

L'estiu del 2012 vam llogar per deu anys una casa a Vallfogona del Ripollès amb 2 famílies més. La casa estava en ruïnes, i els nostres pares la van haver de construir seguint les pautes de la antigua casa.
  • Period: to

El meu primer partit de futbol

Aquest dia va ser molt important per a mi, vaig començar una etapa de entrenos molts cops per semana i va començar una era en la que tot envolta al futbol.

Viatge a Valencia i Conca

Vaig anar amb la meva família a València i després a Conca. Ho vaig passar molt bé, i a mi les vacances en família m'encanten.

El viatge a Almeria

L'estiu de 2014, vaig anar amb la meva família a Almeria, vam llogar una petita casa amb piscina, la casa era molt bonica, un dia va fer 44 graus i ens vam passar tot el mati a la piscina. Després vam anar a Múrcia a veure el poble del meu avi.

Lleó, poble natal del meu avi.

A l'estiu de 2016 vaig anar al oble del meu avi per segon cop, el primer va ser a l'any de néixer on vaig començar a caminar. Vaig veure al meu besavi.

Les KT colonies

El 2017, van començar les KT per mi. Les KT són unes colònies que organitza el poble i anem a una casa amb uns monitors i estem allà deu dies. Sempre tots els nens que van tornen amb un gran somriure i ple de grans experiències.

Cantabira amb els Nadal

L'estiu de 2017 vaig anar amb l'Enric, l'Anna, la seva mare i en Gaspi, el seu pare, a una casa rural a Cantàbria, on vam fer escalada, "rappell" ... I moltes coses més.

Interrail

A l'estiu de 18, vaig anar amb la meva família a un Interrail. Vam anar a París, després a Berlín, després a Praga i després a Suiza i per acabar un altre com a París, per tornar a Girona, que és on vam agafar el primer tren. Un Interrail, és un tren, que va més de pressa que un tren normal i més lent que un AVE. En un d'aquests vam dormir en el tren, amb dues habitacions, una vam dormir la Clara i jo, a l'altre els meus pares. Fins a la data és el meu viatge preferit. M'ho vaig passar molt bé.

Selecció Catalana Femenina

El maig del 2019, va ser un any ple de futbol, vaig anar per segon cop a la selecció femenina. El primer cop va ser el 2018, on vaig aprendre molt. Però també el 2016 i el 2019 vaig anar a la selecció del Maresme, el 2019 la femenina i el 2016 la mixte.

L'autocaravana

L'estiu del 19, vaig anar amb la meva família a França i Suiza amb una autocaravana llogada. Vam passar cinc dies a França i nou a Suiza. Va ser molt divertit, perque l'autocaravana era gran, però igualment semblava molt petita. M'ho vaig passa tant bé, que volem repetir.

1 ESO A

L'any 2019, vaig acabar l'escola i vaig començar l'institut, vaig anar a l'INSTITUT DOMÈNEC I PERRAMON, un institut d'Arenys de Munt.

La Copa Catalunya

Vaig jugar la copa Catalunya amb l'Arenys de Munt, vam jugar els quarts de final contra el Mataró, en el que vam quedar 3 a 4. Les semifinals vam jugar contra el Sabadell, on vam quedar 0 a 7. I va arribar el dia de la final, vam jugar contra les corts. Vam quedar 3 a 0, vam perdre, encara que el resultat no descriu el partit, perquè vam jugar molt bé i va ser la millor experiència de la meva vida. La meva entrenadora ens va felicitar i després hem van entrevistar com a capitana del meu equip.

La Covid-19

El gener del 2020, va arribar la Covid-19 a Catalunya. Ens van confinar, no podien sortir de casa, ni per comprar ni res. Només podia sortit una persona per família i amb mascareta i guants.

2 ESO B

El 12 de setembre vaig començar 2 d'ESO, és un any diferent, perquè vaig amb la meva germana a classe, prefereixo anar separades, perquè si no estic 24/7 amb ella. Però està anat molt millor del que m'esperava.