20181002 112939

ציר הזמן שלי

יום הולדתי.
    נולדתי בבית החולים אסף הרופא. בערב חג השבועות. בלידה היו נוכחים אמא ואבא שלי ובטלפון הסבתות. הן היו בבית ושמרו על אחי הגדול שהיה בן שנתיים.

סבתא שלי מצד אבי נפטרה.
    סבתי הייתה חולה בסרטן והיא לא אכלה וקצת שתתה. אני לא הצלחתי להכיר אותה אבל אחי כן (אחי היה בן שנתיים). 3 חודשים לפני שסבתי נפטרה נולדנו שלושה נכדים ברצף לשלושת ילדיה. בן דודי מתן שנולד ביום העצמאות אני ובת דודתי תהילה שנולדה כמה ימים לפני שסבתי נפטרה.
  • עברנו דירה לגדרה

גרנו באשדוד מכרנו את הדירה שלנו ועברנו לגור אצל סבי. גרנו אצלו 3 חודשים ועברנו לדירה חדשה בגדרה. עברתי לגן חדש (שבלול) והכרתי חברים חדשים לאחד מהם קראו גם ינאי כהן. מאוד התרגשתי לקראת המעבר ומאוד שמחתי מהדירה החדשה.

הטיסה הראשונה שלי
    הטיסה הראשונה שלי הייתה לאילת. הייתי בנמל התעופה בן גוריון עם אבא שלי ואחי והתכוננו לצאת לטיסה הראשונה בחיינו. פחדתי אבל גם התרגשתי כל הזמן. החזקתי לאבא שלי את היד מהמערבולות שפגעו במטוס. כשנחתנו שמחתי והתרגשתי.
  • כניסה לכיתה א'

הגעתי לכיתה א' בבית ספר רעות אמא שלי ואחי ליוו אותי לשם והתרגשתי מאוד. למורה שלי קראו טלי נוף. אני זוכר שהמורה ביקשה לקרוא מהלוח מה שכתוב והיה כתוב "שלום כיתה א'".
  • רכבתי על אופניים בפעם הראשונה בלי גלגלי עזר

לפני יום כיפור בכיתה א' גילינו שאני יותר מדי גבוה לרכיבה על אופניים עם גלגלי עזר.
    השכן שלי אבי הוא אלוף בלימוד רכיבה על שני גלגלים. יש לו שלושה בנים שהוא לימד אותם. אמא שלי בקשה ממנו ללמד אותי לרכוב, כי הוא גם לימד את אחי. הוא אמר לי להסתכל ישר כשאני מזיז את הפדלים ולספור עד 100. אמא שלי חיכתה בצד השני של הרחוב והגעתי אליה. תוך חצי שעה כבר הצלחתי לרכוב לבד. הרגשתי שמח ונרגש לקראת יום כיפור.

טיסה לחו"ל בפעם הראשונה
    טסנו ליוון המשפחה שלי (אבא, אמא, אחי ואני) ביחד עם אח של אמי , משפחתו וסבתי. לנו בוילה עם בריכה טבון ,בחצר ואח. טיילנו בשווקים ובחנויות. אכלנו פיצות שהכנו, בשר על האש ותפוחי אדמה. שחינו בבריכה ובים. קנו לי כל מיני מזכרות. מאד נהניתי לבקר במדינה אחרת.

בר מצווה של אחי.
    לאחי הייתה בר מצווה בבית הכנסת של בן דודי בקיבוץ "חפץ חיים". כל המשפחה הייתה. אח שלי עלה לקרוא בתורה וכולם היו מסביבו והתפללו. אחרי זה הלכנו לאכול כל המשפחה במקום נחמד במושב טל שחר. היה שם את המאכל האהוב עלי גבינה.